Garść informacji


 #Anta Mercure

Nikt specjalny.
Po prostu, Anta Mercure.
Lubię składać literki w słowa, a słowa w zdania. Staram się nikomu nie wadzić.
Pisanie sprawia mi przyjemność.
Dlatego właśnie piszę. Fikcja fanowska jest łatwiejsza w przytrzymaniu, bo zna się osoby, o których się pisze. Cóż, przynajmniej powinno. staram się nikomu nie amputować charakteru i nie zmieniam skurczybyków w misie-tulisie.
A jeśli ta fikcja fanowska pozwoli mi rozwinąć umiejętności i nauczy wiązać zdarzenia, a także tworzyć myślących, realnych bohaterów, to dlaczego nie próbować?



Zainteresowanych zapraszam do pytania. 


#Umysł Crane

Umysł Crane, wbrew pierwszemu wrażeniu, nie jest opowiadaniem o psychologii i problemach psychicznych w ścisłym znaczeniu tych słów.
Stan panny Crane stanowi jednak ważny element tej historii.
Z założenia, Umysł Crane miał być opowieścią o bólu i mroku. Kluczowym elementem jest zatem Czarny Dwór (określany również jako Dom Zła, Dom Koszmaru i innymi, równie pejoratywnymi nazwami) i to, do czego dochodziło w tym miejscu, kiedy Voldemort i jego śmierciożercy byli najpotężniejsi.
Kim jest Eillin Crane? Pionkiem.
Po prostu. Osobą, która znalazła się w złym miejscu i w złym czasie. Choć może wcale nie jest pionkiem?
W każdym razie, spędziła wiele czasu w Czarnym Dworze, wzięła udział w bitwie o Hogwart i trafiła do Azkabanu. Stamtąd wyrwał ją Uzdrowiciel Prometeusz Ache i od tej pory próbuje rozwikłać zagadkę, co uchroniło Eillin przed śmiercią?


 
#Ave Minimalizm!

Umysł Crane nigdy nie uświadczy wymyślnego szablonu. Nie dlatego, że takowe mi się nie podobają. Podobają. niektóre bardzo.Przede wszystkim jednak ważny jest dla mnie minimalizm. Porządek. Przejrzystość. Uważam, że przy takim szablonie wszystkie warunki są spełnione.
Autorem jest rotz, dziękuję bardzo. :)



"W koszmarze każdy dokonany wybór jest zły"
Max Payne 2: The Fall of Max Payne, Max Payne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz